Acest workshop este dedicat începătorilor care își doresc să facă cunoștință cu marketingul online și să își construiască niște baze solide în domeniu. Acest workshop își propune să familiarizeze participanții cu informațiile de bază despre marketingul online, precum și cu instrumentele și resursele gratuite care sigur vor fi de ajutor în domeniu. Vom aborda subiecte precum:
- Ce înseamnă marketingul online?
- Ce instrumente gratuite putem folosi?
- Campanii de Ads,
- Dar și termeni precum Digital Marketing Funnel, Lead Generation, CRM și multe altele.
Gazda acestui workshop va fi sătmăreanul Mark Török care și-a înființat propria agenție de publicitate la doar 19 ani și are o experiență mai mult de 15 ani de experiență atât în publicitate, cât și în design web și design grafic. Experiența sa în domeniul marketingului a contribuit la creșterea a numeroase entități și branduri din rândul organizațiilor nonguvernamentale, proiecte și programe de tineret, festivaluri (printre care și #LaDamburi), dar și inițiative antreprenoriale, atât de nivel local din Satu Mare sau Cluj-Napoca, cât și de nivel național, chiar internațional.
Workshopul este organizat de către Primăria Municipiului Satu Mare, Centrul Cultural ”G. M. Zamfirescu” împreună cu Marks & Metrics. Acesta va avea loc online. Termenul limită pentru înscrieri este 31 mai ora 12:00.